Pebbles

De liefde van God is er niet alleen voor volwassen maar zeker ook voor kinderen. Al vroeg willen wij hen daar kennis mee laten maken. In de kerk en tijdens een voor hen opgezet programma: Pebbles.

Kindermoment

Elke 3e zondag gaan de kinderen samen met de leiding naar de kerkzaal. Tijdens het kindermoment zitten de kinderen vooraan en heeft dominee een moment met hen. De andere zondagen komen de kinderen aan het einde van de dienst binnen en ontvangen dan de zegen.

Pebbles

Iedere zondag staat een verhaal uit de Bijbel centraal. Wij vinden het belangrijk om de kinderen te vertellen over Gods liefde en wat Jezus voor ons heeft gedaan. Er staan bovendien prachtige verhalen in de bijbel die wij graag op een eigentijdse en begrijpelijke manier willen vertellen met behulp van de methode ” Vertel het maar”. Persoonlijke aandacht, warmte, respect en vertrouwen vinden wij belangrijk om de kinderen mee te geven.

Pebbles is een plek om naar elkaar te luisteren, samen te knutselen of een toneelstukje te doen. Met behulp van leuke hoeken kunnen de kinderen op een creatieve manier de Bijbel ontdekken. Er zijn diverse hoeken zoals een lego-hoek met de lego-bijbel, waarmee de kinderen de Bijbelverhalen kunnen namaken. Pebbles heeft ook 2 iPad’s, waarmee de kinderen door middel van leuke spelletjes en/of leesbijbel, de Bijbel leren kennen.

Wilt u meer weten over Pebbles? Neem dan contact met ons op.