Huiskringen

We komen iedere week op zondag samen in de kerk. Maar ook buiten het kerkgebouw zoeken we elkaar op. Onze gemeente kent negen huiskringen, kleine groepen leden die iedere twee weken samen komen.

De huiskringen zijn het kloppend hart van onze gemeente. Het is een plek waar iedereen mag zijn wie hij is: een geliefd kind van God.

Samen

Wanneer de huiskringen samenkomen, gaat het over het geloof maar ook over hele alledaagse dingen omdat we plezier en gezelligheid belangrijk vinden. We bestuderen samen de Bijbel, zingen liederen en discussiëren over onze opvattingen om zo elkaars geest te scherpen.

Daarnaast zijn de kringen vooral ook een warme deken. We delen lief en leed en kijken naar elkaar om. Overigens niet alleen tijdens de bijeenkomsten, maar ook in het dagelijks leven. De kringen zijn namelijk opgebouwd uit mensen die bij elkaar in de buurt wonen of in dezelfde levensfase zitten.

Wil je eens aanschuiven? Geen enkel probleem. Neem daarvoor contact met ons op.